Tuesday, April 5, 2016

A Simply Simple Hello

Assalamualaikum & Hello!


Selamat datang ke blog baru saya Simply Simple :)
Sebagai salam perkenalan, ingin saya ceritakan serba sedikit tentang bermulanya dunia blogging saya yang mcm biskut..hehe (update bila ada masa..hehe)..Sebelum ni saya ada blog2 (Sudi-sudilah visit : www.sayasukacili.blogspot.com) tentang kehidupan saya sebagai seorang pelajar perubatan sehinggalah dah bekerja dan beranak pinak..hehe..

Dalam blog Simply Simple ini saya akan mengetengahkan hantaran-hantaran yang saya buat untuk anda-anda yang tercari-cari hantaran yang murah, budget dan sewaktu dengannya. Bermula daripada hanya suka-suka dan minat dalam kerja gubah-gubah hantaran sendiri sehinggalah untuk ahli keluarga kepada insyaAllah satu punca pendapatan.

Saya amat memahami situasi ekonomi sekarang di mana kos semakin meningkat. Niat saya untuk membantu anda-anda untuk menyediakan hantaran tunang/kahwin sebudget yang mungkin.

InsyaAllah, semoga niat saya untuk membantu anda menyerikan majlis bersejarah anda dipermudahkan.Amin

Saya akan update dengan lebih terperinci pada post yang akan datang. Stay tune! :)


SimplySimple by SarahZee
#cantiktaksemestinyamahal


-Gambar hiasan ihsan Google Images-

No comments:

Post a Comment